6 תשובות
עד שאני מצליחה להירדם ב11 אני קמה מתה מעייפות וכשאני הולכת לישון ב2 אני קמה סבבה
שואל השאלה:
בדיוק^
בדיוק^
אנונימית
כן יואו גם אצלי זה ככה
אם אני הולכת לישון מוקדם אני קמה גמורה מעייפות ואם אני הולכת לישון יותר מאוחר אני קמה טיפה עייפה אבל סבבה
אם אני הולכת לישון מוקדם אני קמה גמורה מעייפות ואם אני הולכת לישון יותר מאוחר אני קמה טיפה עייפה אבל סבבה
וואי גם לי זה קורה
שואל השאלה:
מה זה אומר
מה זה אומר
אנונימית
מחזורי שינה
באותו הנושא: