15 תשובות
לא מאמין בגלגול נשמות כי לא מאמין שיש דבר כזה נשמה.
לא
אנונימית
ניראה לי שכן אבל מה אכפת לי, זה לא באמת מעניין אותי
אין
לדעתי אין.
אחותי 2 בלילה לכי לישון
אין לדעתי
לדעתי גלגולו נשמות זה אמיתי לגמרי
לדעתי כן
לא ואין אלוהים
בטח שכן
שמע זה נשמע יותר מידי טוב בשביל להיות נכון
כן, אבל אנחנו לא יכולים לדעת מה היינו, כי זה היה מונע מאיתנו חופש הבחירה.
אני מאמינה בגלגול נשמות
באותו הנושא: