6 תשובות
אצלי לא מחשיבים את זה כמילה אמיתית.
אני מקווה שאתה צוחק
כאילו...זה מבחן...זה די ברור שלא משתמשים בזה...
אלא אם כן אתה רוצה לקבל 10 מתוך 20
עדיף שלא
עדיף לכתוב בשפה גבוהה ולא סלנגים כי הן לא מעריכות את זה כלכך
לא חושבת שהמורה תקבל את זה..
גם לך יש היום מבחן באנגלית?
אפשר, אבל אל תשתמש בזה זה סלנג ויש סיכוי שיורידו לך נקודות
אפשר, אבל אני לא יודעת כמה המורה תעריך את זה... זה לא ככ מכובד.