5 תשובות
למה לחכות להפסקה?
^כדי לא להבריז מהשיעור ולהפריע לכל הכיתה שלך ואז להפריע גם לכל הכיתה שלה, וכדי לא לקבל הפרעה על זה שיצאת מהכיתה
אנונימית
*בעדינות
אנונימית
כן אבל בעגינות על תצעקי עליהה. אולי היא נעלבה ממשהוא אז תשאלי אותה
אנונימית
כן עדיף