5 תשובות
כן תערערי במקרה ואת מקבלת תשובה שלא עברת
לא קרה לי בחיים קרה אבל כן קרה שהוא הסיט לי את ההגה לשניה אבל זה היה אשמת המכונית היא קפצה לי מאחורה והפריעה לי בעקיפה
מוזר שהוא החזיק חזק לא יודעת איך את נוהגת כדי לשער השערות תחכי לתשובה
אולי את נעלת את ההגה חזק ?ולהזיז את ההגב היה צריך להפעיל כוח
אה, כנראה שאפשר להתלונן, בנוגע לתוצאה של הטסט אני לא מאמין שתעברי, אבל אל תדאגי זה רק טסט, ופעם הבאה יהיה יותר טוב ב"ה.
קצת מוזר שהוא נגע לך *ביד* ולא *בהגה*
לא שמעתי על דברים כאלה...
תספרי את זה למורה נהיגה שלך
זה לא בסדר הוא לא אמור לגעת בך ישירות ובטח שלא חזק... אני מניחה שלא עברת אבל תתייעצי עם המורה.