6 תשובות
תאכלי, את לא תשמיני
לא אכלת כל היום, את חייבת לאכול עוד משהו
כריך זה לא מספיק
אם אין לך זמן לאכול בבית ספר, תאכלי לפני הבית ספר אפילו משהו קטן.. זה לא בריא להשאר בלי אוכל כל היום
אנונימית
אז תאכלי לפני הבית ספר. ואדם שלא מפריע לגוף שלו לצרוך אנרגיה לא עולה במשקל, הגוף נשאר באותו המשקל בערך
אם תאכלי מסודר לפי תפריט בריא את לא תעלי
שואל השאלה:
rock star
זה ממש בעייתי כי אין לי זמן לאכול בבית ספר ואז כל שאר היום נהרס לי..
אנונימית
תאכלי.
מן הסתם שאם לא אכלת כל היום ורק עכשיו אכלת כריך אז את לא תשבעי, תאכלי מסודר והכל יהיה בסדר
תאכלי מסודר ואת לא אמורה לעלות.