4 תשובות
שואל השאלה:
מאןכזב מעצמי שאני שואל את זה כאן אבל אין לי מקום יותר טוב לשאול
מאןכזב מעצמי שאני שואל את זה כאן אבל אין לי מקום יותר טוב לשאול
אנונימי
שואל השאלה:
חחח אני חושב שאני בכלל איחתך עם סכין גילוח אני לא לוקח את הסיכון הזה
חחח אני חושב שאני בכלל איחתך עם סכין גילוח אני לא לוקח את הסיכון הזה
אנונימי
שואל השאלה:
לא משנה אני אעשה עם סכין ומלא קרם וקצף גילוח. לחוץ רצח אבל
לא משנה אני אעשה עם סכין ומלא קרם וקצף גילוח. לחוץ רצח אבל
אנונימי
שואל השאלה:
עדכון גילחתי עם סכין הלך טוב. אבל לקח לי זמן
עדכון גילחתי עם סכין הלך טוב. אבל לקח לי זמן
אנונימי
באותו הנושא: