5 תשובות
את צריכה לאשר הרשאות מצלמה.
את צריכה לאפשר גישה למיקרופון ולמצלמה
תלחצי על הכחולים
הם מבקשים גישה למצלמה ולמיקרופון
בטח זה טלפון חדש נכון?
הם מבקשים גישה למצלמה ולמיקרופון
בטח זה טלפון חדש נכון?
שואל השאלה:
מחקתיי מלא אפלקציות
מחקתיי מלא אפלקציות
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא כותב לי גישה למצלמה אין שם את הסימן הזה
זה לא כותב לי גישה למצלמה אין שם את הסימן הזה
אנונימית
באותו הנושא: