5 תשובות
את צריכה לאשר הרשאות מצלמה.
2T
את צריכה לאפשר גישה למיקרופון ולמצלמה
תלחצי על הכחולים
הם מבקשים גישה למצלמה ולמיקרופון
בטח זה טלפון חדש נכון?
שואל השאלה:
מחקתיי מלא אפלקציות
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא כותב לי גישה למצלמה אין שם את הסימן הזה
אנונימית