5 תשובות
שואל השאלה:
עם סימו שאלה בסוף שלא ימחקו לי
אנונימית
תכתבי לו שעכשיו פחות בא לך ואם את ממש חייבת להמשיך, תשאלי אותו על יום שלו ואיך הוא מרגיש עם דברים
חח באסה תהיי פחות יבשה
את חייבת להתמודד עם הפחד הזה מעכשיו, בשביל שהעתיד שלך יהיה יותר מוצלח עם גברים. אם את רוצה תבואי לפרטי אני אעזור לך עם זה אני תותחית בזה, תיהיה את.
פשוט בן אדם רנדומלי ששלח לך הודעה אין לך ממה להתרגש יקרה לך הרבה