5 תשובות
התחלואה לא עלתה זה סתם כדי לגרום להם להתחסן
לאן ומי העלה את המידע הזה? משרד הבריאות מעלה נתונים כלליים מגיל 60 ומעלה ומגיל 60 ומטה, לא לפי הורים מבוגרים וכו'
אנונימית
צירוף מקרים המערכת מאוד אמינה היא לא תעשה דבר כזה דיי כבר
כי רוצים לחסן ילדים והנגיף מתאים את עצמו אליהם פתאום
אנונימית
הם משקרים בכוונה כל פעם שהם רוצים לדחוף את הזריקות האלה, עוד מעט יגידו שהחלואה אצל המבוגרים עלתה בשביל לדחוף את החיסון הרביעי
אנונימית