7 תשובות
קודם כל להירגע ולנשום..
מה היתה ההודעה?
תמחקי
תמשחכי בחייך כאילו כלום לא קרה0
תמחקי,ואם מחקת ועדיין ראו אנשים הכל בסדר זה לא סוף העולם, מבטיחה שהמבוכה תעבור לך
לכולנו יש טעויות
אנונימית
אין הרבה מה לעשות...
מקווה שמחקת (ואם לא - קדימה), ועכשיו נותר רק לתת לזמן לעשות את שלו.
שואל השאלה:
אני לא יכולה להגיד שהתכוונתי לשלוח את זנ לאמא שלי
זה היה אמור להיות לחברים שלי וגם אמא שלי לא צאחכה לשמוע את זה
שואל השאלה:
בטעות מחקתי עבוריייי אמאמאממאמא