5 תשובות
תסתכלי לדוש, אף אחד לא מרגיש בנוח ככה.
למה מה? יש לך משהו שונה מהן?
לכולן יש את אותו הדבר וזה לא סוף העולם, אין הרבה ברירות בנוגע לזה - מקסימום אל תסתכלי.
לכולן יש את אותו הדבר וזה לא סוף העולם, אין הרבה ברירות בנוגע לזה - מקסימום אל תסתכלי.
מבינה אותך.. גם אני ממש לא מרגישה בנוח עם זה. נסי לא להסתכל אבל אם זה ממש מפריע לך אז נסי לדבר עם המפקדת שלך, היא יכולה להעיר משהו על זה באופן כללי לבנות (באופן שלא מגיע ספציפית ממך ועלול להביך) או- מה שלי עשו, נתנו 15 דקות אחרי השעת תש להתקלח לבד. אם הבנות שאיתך גם חמודות ונראה לך שיוכלו להבין ולהתחשב את יכולה גם לדבר איתן בעצמך, בעיניי זה הכי טוב, אבל לא תמיד זה כזה פשוט או יש בנות שיצליחו להכיל את זה בצד השני.
התגייסת כבר או שאת חושבת שאין ווילונות?
די בטוחה שיש בכל בסיס
הייתי ב2 בסיסים סגורים בשירות שלי והיה בשניהם
די בטוחה שיש בכל בסיס
הייתי ב2 בסיסים סגורים בשירות שלי והיה בשניהם
מתרגלים..
באותו הנושא: