5 תשובות
תשלחי לי הודעה בפרטי אני יתן לך את שלי
גם א ני בהתחלה לא הצלחתי לפתוח וזה עשה בעיות.. חפשי באנטרנט הוראות איך פותחים אפל אישי ככה אני עשיתי והצלחתי
גם את מישהו ייתן לך את האפל אידי שלו, את לא תוכלי להיכנס כי זה רק לאותו מכשיר, אי אפשר להיכנס מכל מכשיר.
אנונימי
אף אחד לא יתן לך ואסור לאפ אחד לתת! אפל אי די זה דבר אישי שמכניסים לתוכו כרטיס אשראי מה שאומר שזה שובו המון כסף ואסור לתת אותו לאדם שלא מכירים! תיזהי ותחשבי לפני מה שאת כותבת!
כעע את האפל איידי אם המספר של הכרטיס אשראי שלי
באותו הנושא: