2 תשובות
כן.
אני גרתי שם פעם, עברתי ליישוב יחסית קרוב לשם. פעם היו שם בעיקר דתיים אמריקאים. היום יש שם רוב דתי אבל גם חילונים. וכן רובם אמריקאים...