10 תשובות
אני פנטסטית בזה, שמה פס על כולם ועושה מה שטוב לי.
שואל השאלה:
קשה לי להאמין אבל אשמח לדוגמא אם יש לך
אנונימי
פשוט לא אכפת לי מה חושבים עלי.
אם נותנים לי הערות, העלבות או ביקורות רעות, אני פשוט שמה פס וממשיכה לעשות את מה שאני עושה.
שואל השאלה:
מה למשל את עושה שהוא מנוגד?
אנונימי
כל מה שבראש שלי.
יש לי סטייל בגדים שונה משל אחרים, היו לי מלא צבעים בשיער, קעקועים, פירסינגים.
אני כן מנומסת ושולטת במה שאני מוציאה מהפה, אני לא אפגע באדם אם לא ייתן לי סיבה לפגוע בו, אבל אגיד הכל בפנים גם אם האמת קשה, ואני אדישה מידי אם אדם יבכה, יתעצבן, ישנא אותי וכו'.
שואל השאלה:
לדעתי גם מי שחושב שהוא מצליח בכזאת משימה עדיין יש דברים גדולים שלא

לדוגמא אנשים לא יעזו לצאת לרוב נגד הימין והשמאל יחד

אנשים לא יעזו לחשוב חופשי באמת אפילו במידה קטנה

לא יודע כמה מצליחים בזה

אני לא פגשתי בחיים באנשים שיכולתי להגדחר אותם חכמים וגם לא שמעתי על כאלו
אולי קובי אוז מצליח חלקית מאוד
אנונימי
שואל השאלה:
חברתית אנשים מתוחכמים לפעמים אבל לא חכמים

עם זאת יפה שאת נלחמת בזרם
אנונימי
מילת המפתח היא לדעתך.
שואל השאלה:
לא מסכימה? עם כלום? משהו?
אנונימי
אני את שלי אמרתי..