7 תשובות
קינקי
אל תגעי בו.
אנונימית
שואל השאלה:
למה!?
למה!?
היא לא תנטוש אותו, היו לי כבר שתי המלטות ונגענו בגורים כל הזמן והיא הייתה האמא הכי טובה בעולם גם אחרי שנגענו בהם.
לא יודע איך זה קשור לכלבים בכלל, זה משהו שאומרים על חתולי רחוב, וגם שם זה לא נכון בכלל.
תחזיקי אותו, זה בסדר. אם היא נותנת לך
לא יודע איך זה קשור לכלבים בכלל, זה משהו שאומרים על חתולי רחוב, וגם שם זה לא נכון בכלל.
תחזיקי אותו, זה בסדר. אם היא נותנת לך
מזל טוב
אז אל
מזלטוב
מזלטוב
למה
באותו הנושא: