3 תשובות
לדבר איתו על זה כאילו לשלוח לו הודעה בווצאפ שזה פחות מתאים ואם הוא באמצ לא מפסיק אש לחסום את המספר ולחסום בווצאפ
שואל השאלה:
כע אבל לא נעים פשוט להגיד "היי אתה מעצבן"
כע אבל לא נעים פשוט להגיד "היי אתה מעצבן"
אנונימי
זה לא להגיד היי אתה מעצבן זה להגיד היי פחות מתאים שאתה מתקשר באמצע הלילה ואנחנו הכי בעד לדבר איתך פשוט גם יש עומס בכללי וזה קצת קשוח שאתה לוחץ קצת