7 תשובות
בשביל שהמדינה צהיה בסדר אני ככ שונאת את מתנגדי החיסונים בסטיפס וואעי
שואל השאלה:
הא, כן, אז נשלח את כל הלא מחוסנים למחנות ריכוז כי את לא אוהבת אותם..
הא, כן, אז נשלח את כל הלא מחוסנים למחנות ריכוז כי את לא אוהבת אותם..
זה הגיוני שהורים יחסנו את הילדים שלהם, זה לא בכפייה, ההורים אחראים על הילדים שלהם וזכותם
לילדים אין זכות בחירה כי הם עדיין בחזקת ההורים שלהם, ואין שום דבר מזעזע בזה, ההורים מחליטים לעשות את הדבר שהם רואים לנכון.
כשאתה נולד מחסנים אותך בכפייה לכל מיני מחלות ווירוס שונים.
הבעיה עם קורונה ספציפית היא, שהחיסון לקורונה ניתן בצורה כפייתית לכלל האוכלוסיה ולא רק לילדים בכפייה ולכן, אין לשתף פעולה עם התו הירוק כחלק ממרי אזרחי בלתי אלים.
הבעיה עם קורונה ספציפית היא, שהחיסון לקורונה ניתן בצורה כפייתית לכלל האוכלוסיה ולא רק לילדים בכפייה ולכן, אין לשתף פעולה עם התו הירוק כחלק ממרי אזרחי בלתי אלים.
שואל השאלה:
והילדים יש להם זכות בחירה?
והילדים יש להם זכות בחירה?
מה אתה מצפה מאינדיאנים שאוהבים לשחק המלך אמר עם התקשורת?
באותו הנושא: