7 תשובות
זה מעולה, זה מקצוע מאוד קשה.
זה טוב
מה גרוע בזה זה הציון שלי גם בבגרות בלשון
זה ממש טוב
תבין שהממוצע הארצי הוא 70 ומשהו
תבין שהממוצע הארצי הוא 70 ומשהו
אה לא בלשון בהיסטוריה
בלשון זה 69
בלשון זה 69
זה לא גרוע, זה אחלה ציון. אבל אם אתה מרגיש שאתה מסוגל להוציא יותר, ואתה מוכן להשקיע כדי לשפר את הציון, גש לשפר. בהצלחה!
לא גרוע בכלל. ציון מעולה אחינו זה מקצוע שקשה להמון אנשים והעיקר שעשית את ההכי טוב שלך וזה ציון ממש טוב
באותו הנושא: