4 תשובות
זה רק אם מדובר בשריפה מלאה של פחמימן
תגובת שריפה מלאה סטנדרטית של חומר אורגני נראת ככה:
cxhyoz+o2->co2+h2o/
כשכל דבר עם המקדם המתאים שלנו כדי שנגיע לתגובה רגילה.
cxhyoz+o2->co2+h2o/
כשכל דבר עם המקדם המתאים שלנו כדי שנגיע לתגובה רגילה.
שואל השאלה:
מה אני צריכה שיצא לי בתוצרים ומגיבים ? מה המטרה שלי אני מבולבלת
מה אני צריכה שיצא לי בתוצרים ומגיבים ? מה המטרה שלי אני מבולבלת
אנונימית
לא.
זה להוסיף חמצן במגיבים ובתוצרים לשים מים ופד"ח לפי כמות המגיבים שיש.
לפעמים גם פח"ח או רק פחמן.
זה להוסיף חמצן במגיבים ובתוצרים לשים מים ופד"ח לפי כמות המגיבים שיש.
לפעמים גם פח"ח או רק פחמן.
באותו הנושא: