התחברות
הרשמה
מוצאש זה לדעתכם זמן סבבה לחגוג יום הולדת?
אין לי ברירה יש לי חברים בצבא והם בבית רק סופש ואני ממש לא רוצה לחגוג בשישי (גם לא חמישי כי חלק מהם עדיין בבסיס)
13 בנובמבר 2021, 20:26
יום הולדת
רעיונות
3 תשובות
כמובן
ו
וילון אמבטיה
כן אבל הכי טוב בחמישי בערב
J
J.K.L
כן זה אחלה הכי כיף
B
Bikini.Bottom.Girl
באותו הנושא:
זה סבבה לחגוג יום הולדת 16 בbbb?
סטיפס, אני חייב את עזרתכם: האם לדעתכם שווה לחגוג יום הולדת 18 באיחור של חודשיים?
לחגוג יום הולדת יום אחרי זה סבבה או כזה מעפן כבר?
לדעתכם לחגוג יום הולדת זה ממש חשוב?
לחגוג יום הולדת עם חברים בסרט זה רעיון טוב לדעתכם?
ב6 ליולי יש לי יום הולדת אני יוכל לחגוג לדעתכם?
לדעתכם ילדה בת 16 שרוצה ליום הולדת לעשות חומצה בשפתיים זה סבבה ?
יש לי מחר יום הולדת ואני לי אף אחד לחגוג איתו, מישהו רוצה לחגוג איתי?
לדעתכם זה בסדר לחגוג יום הולדת היום?
יש לי יום הולדת בתחילת יוני, אני יוכל לחגוג לדעתכם?
אם היה לכם יום הולדת ברביעי והיום היחידי שהייתם יכולים לחגוג עם חברים זה במוצאש עדיין הייתם חוגגים ?