4 תשובות
אני לא. אני מודע לעובדות...

משבר האלקים הוא בלוף, והארץ - היא כדורית.
ממש לא. אין קשר בין הדברים.
אני מאמינה במדע שיש הוכחות, למשל יש מלא הוכחות שהעולם עגול, כמו למשל תצלומים מן החלל. אבל משבר האקלים הוא בלוף שהומצא ע"י הבונים החופשיים ומשווק ע"י התקשורת כפרופגונדה.
יש הוכחות ומחקרים מדעיים שהעולם כל הזמן מתחמם ומתקרר מעצמו. אבל כמובן שמצנזרים את המדענים הללו. זה לא נראה מוזר שיש רק בתקשורת נקודת מבט אחת בנושא?
אנחנו פחות מאטום ביקום וכדור הארץ הרבה יותר עוצמתי מכמה בני אדם...
^היי עד לפיות השיניים הן באמת קיימות
לא בהכרח, אין קשר בין הדברים