23 תשובות
כן, אמא שלי וכמה חברות
לא.
ההורים שלי
כן החבר הכי טוב שלי, הכלב שלי כל עולמי הוא
הלוואי
שואל השאלה:
לא ההורים
אני מתכוונת יותר בקטע רומנטי
בן אדם שאתה כל הזמן בראש שלו
אנונימית
אולי
אין לי מושג
כן אני סתם לא נראה לי
לא
ל..... לא נמאס לך חחח את מתחילה לסחוט פרחים^^^
לא והלוואי
nerya100 אני מנסה לשלוח הודעה וזה לא נותן לי דיי לחפור
הלוואי
כן - אלוקים ואמא שלי!!!!
כן, הורים וחברות ממש טובות שלי
אבל אם בקטע רומנטי-
לא ואני שמחה שזה ככה
אנונימית
כן אני כל הזמן חושב על המורה שלי בכיתה ב היא הייתה פשוט שווה והיא כל הזמן נגע לי בבולבול ודברים כאלה. אפרת יהודה אני בחיים לא אשכח אותך!!
לא חושבת
אני בהחלט מרגישה את זה מבן זוג שלי. מרגישה כזאת הערכה כמו שבחיים לא הרגשתי.
וכמובן, מהמשפחה המדהימה שלי כי אין אהבה כמו של אמא ואבא ואח שלי שעושים בשבילי הכל.