4 תשובות
חכה רגע לך תדע אולי היא גם מרגישה דברים אליך ואולי לא תן לזמן להראות לך ואם אתה רןאה ששניכם בעניין אולי תקבעו או משהו ובהצלחה
אתה יכול להגיד לה שאתה מרגיש ממש טוב איתה ואז להציע להיפגש, אם אתה חושב שזה מוקדם מידי בשביל להיפגש אז תחכה עם זה קצת.
בהצלחה 3>
שואל השאלה:
^^ תכלס אין לי
היא סוג של גם בקטע אני מרגיש, אבל אנחנו מכירים איזה חודש וכבר להפגש נראה לי מוקדם לא?
אנונימי
להגיד לה שכיף לך לדבר איתה והיית שמח לפגוש אותה גם במציאות ולחזק את הקשר שלכם