23 תשובות
המורה
אנונימי
גם וגם
המורה בדרך כלל
בשם שלהם
בסטי מרינה
למרות שלפעמים אני מעוות את השם שלהם למשהו מצחיק
רעות, ובלב גם תישרפי.
קוראת להפ המורה רק כשאני שוכחת את השם , זה ממש מוזר אצלנו לקרוא המורה למורה
המורה
בשם שלהם
ביסודי המורה. בחטיבת ביניים לא פעם אמרו לנו המורים שמעדיפים שיקראו להם בשמם הפרטי ולא המורה ומאז כמו כל שאר תלמידי בית הספר זה מה שאנחנו עושים
כשהייתי בבית ספר הייתי קוראת בשם הפרטי.
אולי רק ביסודי הייתי אומרת המורה
אולי רק ביסודי הייתי אומרת המורה
קראתי להם המורה
שניהם
תלוי למי
בשם שלהם
למחכנת בשם ולמורים אחרים המורה
בשם שלהם
בחיים לא קראתי למורה המורה זה כזה מוזר
בחיים לא קראתי למורה המורה זה כזה מוזר
לרוב בשם
בחטיבה אנחנו קוראים להם בשם הפרטי אבל ביסודי קראנו להם המורה
בשם שלה כמובן
בשם שלהם
באותו הנושא: