7 תשובות
דתיה אז זה קצת שונה אבל אישית בחרתי ב2. ואני ממליצה על 2.
לדעתי תתחיל ללמוד, אז אופציה אחת.
גם ללכת ללימודים זה תרומה למדינה בסופו של דבר יאפשר גם להתאים לתחום שמעניין אותך ולכל לדעתי עדיף לימודים.
שואל השאלה:
מבין את כולם וכל דעה תתקבל!
עוזרים לי לכוון את עצמי
אני חושבת שאם יש לך תוכנית למה שתעשה בעתיד אז 1.
אבל אם לא, ואתה מרגיש שלא נתת מספיק תלך על 2. שנה בצבא לא תתרום כמו שנה בביטוח לאומי לדעתי
1!! תרמת מספיק לך ללמוד. תחשוב על זה טוב.
באותו הנושא: