5 תשובות
אממ אין מה לומר לך כל כך
אבל תנסי לדבר שם עם משהו

והכול עובר בסוף
ללכת למי שמעליו
דברי עם האחראי מתנדבים שלך
בכללי היית צריכה לשבת איתו לפני לעשות תיאום ציפיות וגם אחרי כל מקרה לדבר מה קרה ואיך היית יכולה לשנות
כרגע אין לך מה לעשות חוץ מלדבר איתו ב4 עינים פלוס לערב את הא. מתנדבים במידה וזה לא עוזר
שואל השאלה:
למה לערב את האחראי
אנונימי
איך התנהלת במשמרת ומה אמרת למטופלים שהוא אמר לך את זה