4 תשובות
שואל השאלה:
לא בסוף זה לא היא דיברה עם המורה והמורה אמרה שהיא תבדוק אם נעשה 4 ואז הילדה הזאת יצאה צבועה רצח ואחרי שהיא קראה לילדה השנייה פסיכופטית וסתומה ומפגרת אז היא שאלה אותה אם היא רוצה לעשות איתה כי היא לא מוכנה לעשות איתי כי אני סתומה ומפגרת על זה שצרחתי עליה (ובכלל שלא צרחתי רק דיברתי בטון גבוה ואם היא חושבת שזה צרחות אז היא לא יודעת למה אני מסוגלת..)
אנונימית
אל תתייחסי, זה לטיפול המורה עכשיו את לא איתה בקבוצה יותר

ראיתי את התגובה עכשיו, לא הבנתי אם את עדיין איתה או שנפרדתן לשתיי זוגות
אם את עדיין איתה תסבירי למורה ברוגע או שפשוט תכתבי רק את השמות של אלו שעבדו
שואל השאלה:
אבל זה מעצבן אותי שהיא דיברה עם המורה למורה גם יש חיים ויש לה ילדים קטנים בבית וזה...
אנונימית
צודקת לגמרי. אבל תבחרי את המלחמות שלך
אם זה הציק למורה תהיי בטוחה שהיא תדבר איתה ותמנוע ממנה לעשות את זה שוב