11 תשובות
ביריות, לא צוחקת.
לא מהצד שלי כן? פשוט יריות העירו.
שואל השאלה:
אני כאן להזכיר שאני פה בישביל כולכם אני עונה לכולם באמת ❤
כיביתי את השעון המעורר מתוך שינה ועכשיו אני מאחרת
עוד לא ממש התחלתי רק קמתי אפילו לא צחצחתי שיניים
בסטיפס, מוכר?
בעצבים בגלל ילדה סת*מה שדורשת סת*רה :)
אחלה מה איתך?
נורא. קמתי בארבע בבוקר וכואב לי כל הגוף
התחלתי את הבוקר עם כאבי גרום ושיעולים וכאבי ראש חדים
זוועה אני חולת קורונה
בקפה חח ובטלפון