8 תשובות
שאם יש חיבור והולך אז למה לא
לא כדאי. הוא מנצל אותך בטוח אין כזה דבר יותר מ4 שנים
בהצלחה עם זה לא רואה בעינ
שואל השאלה:
מה יש לו לנצל אותי?
אנונימית
אני אומרת שזאת זכותך המלאה.
את מחליטה עם מי לצאת. אני לא הייתי יוצאת עם מישהו שמבוגר ממני בכל כך הרבה אבל זאת נטו החלטה שלך ואם זה מתאים לך אז בהצלחה :)
יש המון אנשים עם שוני גדול בגילאים. זה בסדר גמור.
אל תפסלי, אבל תשמרי על עצמך לא להתעלם מסימנים אדומים
חיים שלך בחירה שלך כל עוד טוב לך אז למה לא את מעל 18
תעשי מה שעושה לך טוב, אלה החיים שלך