6 תשובות
תעשי את זה מתי שאת מרגישה מוכנה ומתי שאת מרגישה שזה הזמן. אני יצאתי מהארון לאמא שלי שנסענו באוטו כזה בערב מתל אביב הביתה ושמתי בריטני ספירס ופשוט היא כל הזמן שואלת אותי אם מישהי ברחוב נראת טוב לדעתי או משהו כזה אז אמרתי לה אמא אני נמשך לגברים ואז היא פשוט חייכה וחיבקה אותי ואמרה ידעתי וזהו אז פשוט מתי שאת מרגישה שזה הזמן
אולי אני אקבל הרבה מינוסים על התשובה הזאת אבל אני בכל זאת אענה
אל תצאי מהארון עד שאת לא בזוגיות עם מישהי
אנונימי
אמא שלך הומופובית?
קודם כל תעלי סתם שאלה כדי לוודא אם היא הומופובית או לא.
אם היא כן זה לא שווה את זה כי זה מסכן את החיים שלך ואז עדיף לחכות עד גיל 18/עד 'תעזבי את הבית
אם קשה לך לדבר אולי עדיף לכתוב?
שואל השאלה:
היא לא, כבר בדקתי מכל הכיוונים
אנונימית
פשוט לא לחשוב להגיד את זה מהר זה בריא לשחרר ולשתף רגשות
שואל השאלה:
אני כבר עם הרווחה
אנונימית