12 תשובות
כן עשיתי את זה..
עדיף שתדביקי עם סלוטייפ חתיכת דף שתכסה ובמקרה ולא מקבלים תוכלי להראות
שואל השאלה:
צבעתי עם לק מספיק טוב?
צבעתי עם לק מספיק טוב?
אנונימית
שואל השאלה:
לא מצאתי טוש שחור מצטערת
לא מצאתי טוש שחור מצטערת
אנונימית
וואי וואי לא טוב
אנונימית
שואל השאלה:
מה לא טוב
מה לא טוב
אנונימית
זהו הלך הרב קו תקשיבי גם אני עשיתי עם לק רק את התמונה לפני שלושה שבועות חודש בערך ומאז זה לא נתן לי להעביר בכלל את הרב קו בשום מכשיר וגם לא נתן לי להטעין אותו והייתי צריכה לקנות אחד חדש ולמלא בו מחדש כסף
אנונימית
לא לא לאא!! אל תעשי את זה זה לא יעביר לך את הכרטיס
אנונימית
שואל השאלה:
הורדתי את זה
הורדתי את זה
אנונימית
כן, יש שבב בשביל לשלם
שואל השאלה:
יש
יש
אנונימית
באותו הנושא: