9 תשובות
שואל השאלה:
אני עושה שעווה כבר שנים וזה לא גדל יותר לאט
אני עושה שעווה כבר שנים וזה לא גדל יותר לאט
אנונימית
שעווה זה כנראה הפתרון הכי טוב, כשאת עושה שעווה את מורידה את השערה עם השורש וזה מפחית את הסיכוי שהיא תגדל שוב, בכל מקרה אם הקוסמטיקאית אמרה לך שעדיף לא לייזר אז תקשיבי לה.
לייזר או לחמצן
לייזר לא מומלץ כל כך בפנים . אם הזמן שאת עושה שעווה זה גדל יותר לאט
שואל השאלה:
הקוסמטיקאית שלי אמרה שלא כדאי כי זה יכול להצמיח יותר
הקוסמטיקאית שלי אמרה שלא כדאי כי זה יכול להצמיח יותר
אנונימית
לייזר
אפשר לעשות אפילציה אבל זה ממש ממש יקר
שואל השאלה:
וגם ממש כואב
וגם ממש כואב
אנונימית
כן אבל תחשבי שאחרי זה לא צומחות לך יותר שיערות בכלל
באותו הנושא: