2 תשובות
זה קשה ומעייף אבל את מוצאת חברים חדשים וזה ניהיה כיף עם הזמן
לא ממליצה בכלל לעבוד שם.
קשה ומעייף ואם יש לך יום לימודים אחרי בכלל לא מומלץ !