4 תשובות
שואל השאלה:
אין לי מילים אתה מדהים כל הכבוד
אנונימית
שואל השאלה:
אתה עושה בפתוחה ?
אנונימית
היי ! :) אני עתודאית שנה א', התחלתי לפני חודש בערך ואני ממש מרוצה בינתיים ושמחה על ההחלטה שעשיתי, אבל מניחה שזה גם ממש ממש תלוי במסלול שאת הולכת אליו. חוץ ממני יש לי עוד חברים שהלכו למסלולים אחרים של עתודה, מוזמנת לכתוב לי בפרטי ואני אענה לך על איזו שאלה שבא לך!
שואל השאלה:
אתה בן 17..
אנונימית