7 תשובות
חורף, קורה שלא מרגישים צמא. תשתי כי את יודעת שצריך ולא כי את צמאה
תשתי בכל מקרה.
זה קשור לתקופות מעבר בגלל שעכשיו פחות חם ויש פחות חום אז בגלל זה את לא מרגישה צורך לשתות מים, אבל תשתדלי לנסות לשתות אפילו עם פטל או מיץ או אפילו מים עם פירות..
אני ככה כשמזג האוויר נהיה קריר, אני פחות צריכה מים או מרגישה שאני רוצה לשתות אז אני פשוט שותה בכוח.
אולי גם אצלך זה בגלל זה
זה יכול לקרות.
וכדאי לך מאוד לשתות מחסור בשתייה זה נוראי מניסיון
ישלך תמי4? תמיד שאת בבית תקחי כוס מים כל איזה שעה ואם את יוצאת קחי בקבוק מים
אני גם ככה בכללי
קורה לי מלא אני יכולה יומיים שלמים לא לשתות ולא לשים לב אפילו
אני שותה רק אחרי אוכל או משהו כשאני מרגישה מבחינת הטעם