6 תשובות
לא נורא זה בסדר
אם זה מבחן קל כנראה שזה עם מעט משקל לתעודה
תבקש לעשות מועד ב לשיפור ציון
לבקש מהמורה מועד ב?
אנונימית
להבין שזה רק מבחן אחד שלא קובע כלום. תעבור על המבחן, תראה מה הטעויות שלך, תלמד מהן ולמבחן הבא תלמד ותשקיע יותר. אני מאמין שתשתפר. בהצלחה!
אם הציונים האחרים שלך באותו המקצוע גבוהים יותר אז הוא כמעט ולא משפיע
אם זה מנחם אותך קיבלצי חמישים ומשהו בחומר של כיתה ה שנה שעברה