19 תשובות
^וואיי יואוו אמגג מביךך אמאלהה
אנונימי
עליתי במדרגות והוא ירד , יצרנו קשר עין ועוד רגע החלקתי אחורה - לא יודעת כמה מביך אבל נו
שואל השאלה:
חחח דיי אנונימי באמת יש מקרים מביכים
חחח דיי אנונימי באמת יש מקרים מביכים
אנונימית
שואל השאלה:
^^ אמאלה
^^ אמאלה
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^^ מה הוא אמר לך?
^^^^^ מה הוא אמר לך?
אנונימית
חח קרה ליטרלי לפני שעה
הלכתי בטיילת עם חברה ומישהו פשוט התחיל איתי ושאל מה הייתי נותנת לו בתמורה למצית ואמרתי סטירה
זה לא מביך סתם חוסר טקט יומיומי
הלכתי בטיילת עם חברה ומישהו פשוט התחיל איתי ושאל מה הייתי נותנת לו בתמורה למצית ואמרתי סטירה
זה לא מביך סתם חוסר טקט יומיומי
רציתי לצלם אותו וזה היה בחושך וזה בטעות היה על פלאש (לא שמתי על פלאש זה בטעות) ואז הוא ראה את זה ואמר כזה לחבר שלו "מה זה" ואז חבר שלו אמר לו "לא זאת סתם מאיה עם הטלפון
פעם ראיתי מישהו חתיך וזה היה ממש מביך אמאא אני לא יכולהה וואי אמגג
אנונימי
הוא בא לומר לי שלום וברחתי בריצה כמו סתומה...
אני פשוט כישלון
אני פשוט כישלון
אנונימית
הייתי בתא מדידה ואז חברה שלי אמרה לי שיש מישהו שאנחנו מכירות ממש חתיך בחוץ עכשיו מיוצר לציין שאני כמו מטומטמת לא ידעתי ולא שמתי לב שהוא בחנות והלכתי לחברה שלי שחיפשה בגדים והוא ליטרלי היה מאחוריה עם חברה שלו וצעקתי לה בואי איתי לראות את *השם שלו* הוא ממש חתיך ואז רצתי בחזרה לתא ואגדות מספרות שעדיין לא יצאתי משם
מקווה שהוא וחברה שלו לא אמרו כלום וכן דיברנו אחרי זה אבל שלום שלום כזה
שואל השאלה:
^^^^ אוי.. אבל דיברתם אחרי זה??
^^^^ אוי.. אבל דיברתם אחרי זה??
אנונימית
שואל השאלה:
אמאלהה אני לא הנאחסית היחידה אפשר לנשום
אמאלהה אני לא הנאחסית היחידה אפשר לנשום
אנונימית
שואל השאלה:
^ אוי..
ואת האנונימית?
^ אוי..
ואת האנונימית?
אנונימית
שואל השאלה:
^^ הייתי מתה במקום
הוא וחברה שלו אמרו משהו?
^^ הייתי מתה במקום
הוא וחברה שלו אמרו משהו?
אנונימית
שואל השאלה:
חחח חחח לא נוראא
וזאת את בתמונה??
חחח חחח לא נוראא
וזאת את בתמונה??
אנונימית
^^^ כן קבענו אחר כך שוב בוואטסאפ ונחשי מה?
עוד פעם ברחתי
ומאז הוא מסנן אותי
עוד פעם ברחתי
ומאז הוא מסנן אותי
מתי שהוא הסתכל עליי הסתכלתי עליו בחזרה יותר מדי לתוך העיניים כשהוא היה לידי
אה כן פאק
באותו הנושא: