5 תשובות
תלוי עד כמה כואב לך, אתה יכול גם ללכת לחדכ אם כואב לך קצת
נורמלי, בחירה שלך אם ללכת... אם זה ככ נורא ומפריע לך אז אל
קח חופש אם זה ממש כואב לך, תן לידיים לנוח
שואל השאלה:
לא כואב לי ממש השאלה שלי אם ללכת וכואב לי זה לא יפגע בשרירים או משהו
אם הידיים כואבות לך במשך יומיים אחרי אימון - עדיף שתעזר במאמן כושר.
זה לא צריך לקרות ואתה סתם מבזבז אנרגיה.