16 תשובות
צודק
למה אתה הולך עם רגליים שליטרלי אפשר לתרום צמה לאנשים חולי סרטן מהן ואתה מבקש ממני להוריד שיערות? באיזה יקום?
אין בעיה שיהיה טעם אישי
אבל אני חושבת שעל משהו *מולד שאי אפשר לשנות*
אסור להתלונן ולהגיד דברים רעים
אפשר ומותר להגיד שזה פחות הטעם שלך
אין שום בעיה שבנים יגידו שהם מעדיפים מישהי שמגלחת, כי זה משהו שאפשר לעשות בקלות
ואין בעיה שמישהי תגיד שהיא מעדיפה גבר חטוב כי גם את זה כל אחד יכול להשיג (עם עבודה קשה)
אבל אני חושבת שעל משהו *מולד שאי אפשר לשנות*
אסור להתלונן ולהגיד דברים רעים
אפשר ומותר להגיד שזה פחות הטעם שלך
אין שום בעיה שבנים יגידו שהם מעדיפים מישהי שמגלחת, כי זה משהו שאפשר לעשות בקלות
ואין בעיה שמישהי תגיד שהיא מעדיפה גבר חטוב כי גם את זה כל אחד יכול להשיג (עם עבודה קשה)
לכול אחד יש את הרצונות שלו בגוף של המין השני^^
לך תלמד על ההיסטוריה של הסרת שיער ותבין.
^ ומבחינתי זו תמיד צביעות כשאתה לא עושה אותו דבר.
אין בעיה שמעדיפים בנות שמגלחות פשןט יש הרבה (בטיקטוק) שמגיבים תגובות מגעילות לבנות שלא מגלחות או יורדים/צוחקים עליהן ומתנהגים כיאילו זה משהו פסיכי ונוראי כשזה טיבעי ונורמלי, וזאת הבעיה.
כיאילו סבבה שמעדיפים משהו אבל זה לא אומר שצריך לרדת על מה שלא אוהבים... זה הגוף שלהן זה לא אמור להיות בעיה שלך או שלי מה הן עושות איתו. אבל אתה לא חייב לצאת איתן אין בזה בעיה. ואם מישהי אומרת שכן אז הבעיה היא אצלה כי מותר שיהיה לאנשים העדפות
כיאילו סבבה שמעדיפים משהו אבל זה לא אומר שצריך לרדת על מה שלא אוהבים... זה הגוף שלהן זה לא אמור להיות בעיה שלך או שלי מה הן עושות איתו. אבל אתה לא חייב לצאת איתן אין בזה בעיה. ואם מישהי אומרת שכן אז הבעיה היא אצלה כי מותר שיהיה לאנשים העדפות
מי אמר שאני לא מתאמץ כדי להראותטוב בעיני המין השני כי לכול אחד יש את הרצונות שלו.
פמניזפ
^^ אתה מתגלח? בכל מקום? אז אל תגיד לי לעשות את זה.
לא מתגלח אבל כן מנסה להרזות ודברים כאחה כדי למצוא חן בעיני המין השני
^אני יודע את ההיסטוריה שסובבת גוף חסון אצל גברים. ההעדפה נובעת מאינסטינקט קדום להמשיך את השושלת ולהוליד צאצאים בריאים וחזקים.
לול u thought u ate
לול u thought u ate
בהצלחה עם זה. אני מניחה שאני מחכה לאחד שיקבל אותי כמו שאני, עם כל הבעיות שלי, ולא אעשה דברים שלא מתאימים לי כדי לרצות אותו.
בנים מעדיפים בחורה שלא שוברת נורמות חברתיות שחלק מהנורמה זה לגלח
צודק
אני מסכימה. לי יש סטנדרטים מאוד גבוהים בגברים אז אני משקיעה בעצמי בשביל בן הזוג שלי וככה זה צריך להיות.