התחברות
הרשמה
לא התקלחתי אתמול והיום ואני ממש עייפה ואני לא ממש מסריחה, להתקלח או לישון?
17 בנובמבר 2021, 01:05
מקלחת
עייפות
שינה
בוקר
לילה
2 תשובות
תתקלחי בבוקר
חד קרן מנצנץ
לישון
מקלחת מקסימום בבוקר
ש
שרולצ'ק (בן)
באותו הנושא:
לא התקלחתי מיום רביעי שעבר ואני ממש עייפה להתקלח עכשיו או לא ?
אני נחשבת מסריחה אם התקלחתי אתמול בערב והיום לא התקלחתי ואני אתקלח מחר?
אני עייפה כמה זה נורא שאני אתקלח מחר ולא היום?(התקלחתי גם אתמול)
התקלחתי אתמול ואני די עייף ממש חשוב להתקלח גם היום?
לא התקלחתי כבר כמה ימים להכנס עכשיו להתקלח למרות השעה וזה שאני עייפה ?
לא התקלחתי מאתמול ואני מרגישה עייפה זה בסדר להתקלח אחר כך?
הגיוני שקמתי אתמול ב12 בצהריים ולא ישנתי היום כל הלילה ואני בכלל לא עייפה?
הייתי באימון לא הזעתי הייתי בביהס לא התקלחתי אתמול ואני עייפה פצצות מה לעשות! לא התקלחתי
זה ממש נורא אם התקלחתי אתמול בערב והיום לא התקלחתי?אני אתקלח מחר בצהריים
התקלחתי אתמול בלילה, אני ממש עייפה ואין לי כוח להתקלח היום זה כלכך גרוע שאתקלח כבר מחר?
לא ישנתי מאתמול ב4 בצהריים ואני עייפה מאוד ואני מתחילה לדבר כמו מטומטמת מה לעשות??