7 תשובות
זה אחר לחלוטין אבל יהיה לך תבסיס
לא
אין קשר גם ככה קורס תארן זה חרטא ובאמת שראיתי את החומר של פראמדיקים וזה קשה ברמות
אני ליטרלי כרגע נמצאת במשמרת על האטן אחרי שעברתי קורס תארן ומדריכים. אני כבר במדא 4 שנים ואפילו הדרכתי קורס תארן ומדריכים. מה שעוברים שם לא יעזור לפראמדיקית צבאית, חברה שלי עברה את המיונים האלה וראיתי את החומר שהם לומדים, קורס תארן ביחס לזה זה כלום ושום דבר.
3
ואיך 4 שנים
אני גם ליטרלי במדא אולי לא הדרכתי אבל עברתי את הקורסים
זה לא חרטא כנראה לא עשית קורס תארן ומדא...