9 תשובות
לחץ משוגע, קושי נשימה, גוף רועד, בכי לא נורמלי ועוד כל מיני כאלה
יש הבדל בין בכי רגיל להתקף חרדה בנות צריכות
להבין את זה
קצת קשה לא לשים לב אם את בלחץ ככ שאת לא מצליחה לחשוב ולהרגע ולנשום או שכואב לך בחזה או שאת רועדת יש סימנים שקשה לפספס
הייתי אפילו קוראת לזה התקף לחץ
כן גם כאבים באזור החזה או המותניים לא יודעת פשוט פעם שהייתי בהתקף חרדה התחיל לכאוב לי המותניים וגם קצת הבטן
^^^^ לאו דווקא בנות.. גם בנים מרגישים את זה וכשמרגישים את זה מבינים שאתה מקבל התקף חרדה אתה פתאום נהיה לחוץ, פתאום קשה לך לנשום אין מצב שלא תשים לב לזה..
אנונימית
כשיש לי התקף חרדה אני מרגישה
לחץ בלתי נשלט
רעידות
פחד
שאין לי שליטה בעצמי
בכי
לא מסוגלת לנשום
כואב בית החזה
ככה אני מזהה אם יש לי התקף
כל אחד זה אחרת.
נגיד אצלי אני פשוט משותקת בוהה במשהו זז (כמו בן אדם שהולך או כדור משחק) ורק אחרי כמה דקות אני מתחילה עם רעידות בידים וכל זה
יכול להיות נשימות קטועות, לחץ בחזה, הרגשת שיגעון, הזעה.
לי יש כאבים בחזה, קושי נשימה, רעידות קטנות כאלה, כאילו אני עומדת לבכות אבל אני לא באמת בוכה לפעמים גם צמרמורות כל אחד ומשהו אחר