10 תשובות
ברור זה כלום
רק 15 בחודשיים? אדוני, אני על 15 בשלושה שבועות.
זה נוראי בהצלחה
15 מבחנים בחודשיים זה כלום, יש כאלה שעוברים הרבה יותר
שואל השאלה:
סבבה תודה ח'ברה
אנונימי
שואל השאלה:
^^^^ מוגזם לגמרי
זה כמו לעשות מבחן כול יום- יומיים
בהצלחה עם זה
אנונימי
כן זה מאוד הגיוני
ברור
כן, יש לי גם מלא
לא.. זה נורא