14 תשובות
אסור לעשות יותר מ3 בשבוע אז אם זה בול שלוש הכל בסדר
כן
גם בכיתה ח מותר לעשות את זה
צריך להתמודד
אנונימית
כן, בהצלחה שיהיה לך
כן, כיהת יב'
לנו עשו 2 מבחנים ובוחן אחד בשבוע ואני בכיתה ט
כן, גם ב- י"א יש מלא שבועות כאלה.
אני ט' וזה לגיטימי
זה מעצבן אבל זה קורה בעיקר בכיתות יא יב.
אני לדוגמה פעם אחת עשיתי 3 מתכונות בתנך באותו היום, וחברה שלי ניגשה ל2 בגרויות במתמטיקה אחת אחרי השנייה כי החליטו לרשום אותה ל4 וגם ל5 יחל.
זה נורמלי בכיתות האלה.. תתחילי להתרגל (לצערי)
כן, מותר עד 3 בשבוע ואסור יותר מאחד ביום אירועי הערכה, אירועי הערכה זה מבחנים בחנים עבודות הרצאות וכו
אני בכיתה ט וזה בסדר
אסור יותר מ 3 אירועי הערכה בשבוע
אז אם עשו לכם עוד משהו חוץ ממבחן זה כבר אסור