11 תשובות
כי אנשים חושבים שדיכאון או אדישות זה מגניב למרות שזה לא
הם לא רוצים להראות רגשות
שטויות.
להיות קר ומנוקר זה חרא.
אל תתייחסי אליהם, לא כולם ככה.
הם חושבים שזה מגניב
כי הם לא רוצים להראות רגשות
להיות דיכאוני זה טרנדי. להעמיד פנים שאני שונא את העולם והעולם שונא אותי, ואוי! כמה נורא זה להיות בן אנוש!
לכי תביני אנשים.
FML
שואל השאלה:
אה לט רגע סליחה לא התכוונתי להכליל או להישמע תוקפנית יצא לי ניסוח רע אני סתם לא הבנתי למה הם חושבים על זה בכלל אני אחת כזאת אדישה שנרתעת ממגע ולא מסוגלת להתמודד עם מחמאות וחיבוקים ופשוט ראיתי ודיברתי עם אנשים כאן שרוצים להיות כאלה שרוצים לחסום את עצמם וזה מוזר לי
אנונימית
^
מאיפה את יודעת שהם "רוצים" ושהם לא אשכרה מרגישים ככה בדיוק כמוך?
כי כנראה יש חוקים פה
וואט וואו
איזו תוקפניות
לא "כולם אדישים"..
את חושבת ככה כי בזה את בוחרת להתמקד, והרבה פעמים זה נובע מדברים שאת לא מבינה ולא יודעת כי את לא מכירה כל אחד פה.
אני אתן לך דוגמה- אם את בן אדם שכל החיים שלו מודאג מהמראה שלו ונורא משקיע במראה החיצוני שלו, לכל מקום שתלכי את תשימי לב מה אנשים לובשים.
אני רוצה להיות קצת אדישה כי באמת נמאס לי להתרגש מכל דבר קטן. באלי שפשוט לא יהיה לי אכפת