100 תשובות
לפי דעתי לא
לא. ממש לא.
זה לא kpop זה kpoop
שואל השאלה:
לדעתי הכי כן, בגלל זה הם כרגע שולטים בעולם שלנו.
אנונימית
כן... לא
לא יודעת בכל זאנר יש את החסרונות והיתרונות שלו יש מלא זמרים מוכשרים ויש גם מלא כאלה שלא בזאנר הזה
שואל השאלה:
^כמו מי למשל?
אנונימית
יש מלא להקות עם קולות ממוצעים לרוב, הלהקות הפחות מוכרות
מה שכן, אנשים שמזלזלים בהם כל כך חוצפנים הם לא יודעים מה האיידולים עוברים בטרייני דייס
קולות מושלמים? יש את זה גם לכל זמר טוב. מגוונים? חחח בדיחה טובה.
ראפ מושלם? אני לא חושב שזה מתקרב אפילו לראפ טוב.
פופ טוב? פופ זה לא סגנון קבוע, זה מוזיקה פופולרית בכללי.
הם 0קסים? איך זה אמור להזיז לי אם אני גבר סטרייט? איך זה מתקשר למוזיקה שלהם וקובע אם היא טובה או לא?
מגיעים לגבוהים תוך כדי ריקוד? ושוב, זה בכלל לא מתקשר לשיר ולמוזיקה עצמה.
קליפים? ריקוד? סטייל? יופי? שוב, זה לא אומר כלום על המוזיקה.
כמו האמריקאים רק כשרוניים בהרבה? מי אמר שהאמריקאים הכי כשרוניים? מוזיקה אמריקאית ומוזיקה קוראנית שונות לגמרי.

הנה, הפרכתי את כל מה שאמרת.
שואל השאלה:
^^אני חושבת שהם כולם מוכשריים מאוד, לא שמעתי זמר שם עם קול ממוצע או יכולת ריקוד ממוצעת מראה ממוצע כן ראיתי אבל זה גם עניין של טעם, מבחינת כישרון הם ממש כישרוניים יותר מהאמריקאים אמריקאים בחיים לא יצליחו לרקוד ככה.
אנונימית
שואל השאלה:
^^לא לכל זמר טוב יש קול טוב סלינה גומז או טיילור סוויפט לא יודעות לסלסל אפילו אלה רק לשיר נקי ישר חלק וצלול והם נחשבות וואו.
מגוונים הם מגוונים כל אחד שם שונה עם תפקיד שונה שונה במראה בסגנון בסטייל לא משעממים כמו רוב הזמרים הפשוטים
ראפ מושלם הם ידועים בתור הזמרים שיודעים לעשות ראפ מהיר יותר מכולם.פופ טוב הם עושים גם, גם חירש ישמע את זה.
הם סקסים גם על הנשים דיברתי, ואני סטרייטית גם אין קשר אני מעריצה שם קודם כל את הנשים ואז את להקות הגברים.
מגיעים לגבוהים תוך כדי ריקוד קשה ממש ניראה כמה בעולם מצליחים לעשות את זה!
האמריקאים כשרוניים אתה יכול להגיד שזה לא הסגנון שלך אבל זה שהם מוכשרים זאת עובדה.
אנגלית וקוריאנית לא שונות בהרבה יש הרבה שיתופי פעולה בין אמריקה לדרום קוריאה וזה בגלל ששניהם המצליחים בעולם עם סגנון דומה.

הינה החזרתי לך תשובה על כל מה שהפרכת.
אנונימית
אנשים אוהבים את זה
אני לא
אני מאוד אוהבת קייפופ
אבל לדעתי אין סגנון הכי מושלם
אני בעצמי מעדיפה מוזיקת רוק יותר למרות שקייפופ ממכר והם באמת מוכשרים עם כל הריקודים. זה סגנון שכיף לאהוב. כיף לאהוב להקות בקייפופ כי הן משקיעות בטירוף.
קצת הגזמת, אבל כן בערך. (הם לא עושים רק פופ וראפ לול)

ויש קליפים בלי ריקודים (בכל הקליפים האלה יש או פריסטייל בשביל הקליפ או שאין בכלל):
deep night- ikon
find you- monsta x
who do you love?- monsta x
one day- monsta x
spring day- bts
i need you- bts
run- bts
on-bts (הקליפ עצמו בלי ריקודים, יש קליפ מיוחד שהוא הופעה, והוא המפורסם יותר)
life goes on- bts
film out- bts
change up- seventeen
trauma- seventeen
stay- blackpink
ועוד הרבה..(אלה רק עלו לי לראש עכשיו)

וסקווידוויד, תמצא ירידה על קייפופ מקורית יותר מkpoop לול (בייסיקלי לקחת את השם שלי וכתבת את זה כירידה. ירידה גרועה, חשוב לציין)
שואל השאלה:
^ברור אני יודעת אבל עדיין פופ וראפ זה העיקר שאני אישית אוהבת אצלם.
אנונימית
נדיריםם אני אוהבת את ביטיאס וtxt וmonsta x ושייני וכל מיני. יש כאלה גם שלא משהו אבל יש גם ממש טובים סתם שופטים אותם על שיר וחצי.
בעיני כן. אבל זה ממש לא אומר שסגנונות אחרים פחות או יותר טובים. מוסיקה היא מתנה, כל סגנון עם היתרונות והחסרונות שלו.
thv
אין כזה דבר הכי יפה
כל סגנון יפה.
אני אוהבת קייפופ ואת צודקת, הקולות וואו וגם כל מה שכתבת כי את חדמש צודקת.
אבל אח אפשר לנגיד שרק סגנון אחד הכי יפה כי זה לא נכון
יש אנשים שהיו מחשיבים kpop בתור הז'אנר האהוב עלייהם, אבל לדעתי ממש לא,אני מעדיף פופ רגיל אם כבר, וגם לא נראה לי שדעה על המוזיקה אמורה להיות קשורה למראה שלהם, אם היית אומרת מראה אולי הייתי מבין אבל לא נראה לי יש קשר בין איך שהם שרים ואיך שהם נראים, אולי לך הם נראים מאוד יפים אבל לנו לא, אותו דבר עם המוזיקה, אולי את מאוד מתחברת למוזיקה אבל יש אנשים שלא, לדעתי זה כמו פופ רגיל פשוט בשפה אחרת שאני פחות מעדיף לשמוע, וזה לא בעיה שאנשים שומעים שישמעו מה שבא להם אבל לא נראה לי שאפשר להגיד שזה הז'אנר הכי טוב במוזיקה ולכפות את הדעות שלך על אחרים, כל אחד נהנה מסוג אחר של מוזיקה, ולדעתי הם בכלל לא מתקרבים לרמה של האמריקאים, יש הרבה יותר זמרים ולהקות אמריקאים שלדעתי בשיר אחד עוקפים את כל הkpop
פחות אוהבת קייפופ לא מתחברת לזה אני לא אשקר חלק מהאנשים שם כן נראים טוב אבל זה לא קשור בשום צורה למוזיקה שהם עושים אותו הדבר בקשר לריקוד והסטייל.
לדעתי ביטיאס ובלאק פינק אוברייטד ויש טובים יותר מהם פשוט הלהקות ש**לדעתי** טובות יותר מהם לא מקבלות מספיק הערכה למשל דרימקאצ'אר ש**לדעתי** הרבה יותר מוכשרות מביטיאס ובלאק פינק ביחד אני חושבת שהמוזיקה שלהן טובה יותר, הקליפים, הסטייל והריקוד
אל תגידי עליהם שהם אוברייטד כי הם קרעו את התחת עד שהם הגיעו לרמה שהם נמצאים בה היום. וזה מגיע להם.
שאת אומרת שהם אוברייטד את פשוט אומרת שלא מגיע להם את כל ההערכה.
נכון שלא במילים האלה, אבל ככה זה נשמע
והנה סירטון על ביטיאס שמראה מאיפה הם התחילו ואיפה הם עכשיו
^בפעם האחרונה שבדקתי מותר לי **להביע דעה** וזה שאני אומרת שהם אוברייטד לא אומר שאני מזלזלת בהם.
סליחה באמת שאסור לי להגיד את **הדעות שלי** כמו כל אחד אחר.
חוץ מזה אמרתי שמעריכים יותר מדי לא אמרתי בשום מקום שלא מגיע להם את כל הערכה הזאת
לא
תודה על המינוס
^^חסרת חיים
מסכים איתך לגמרי ומחזק בנוגע לשני הדברים שאמרת
אנונימי
הובי הצדיק,
חושבת שהיא יכולה להביע את הדעה שלה, גם אם היא טעתה ולא השתמשה במושג אובר-רייטד כמו שצריך.
חסרת חיים (:,
אני מבינה על מה את מדברת,
כותבת בתור אחת מן הפאנבייס כבר 6 שנים,
האחראים על הלהקה והלהקה ביחד חשבו על דברים יצירתיים וניסו לצאת מתוך איזור הנוחות שהם נמצאים בו בתור להקה בתעשיית המוזיקה הדרום-קוריאנית, תוך כדי שהם שומרים על מורל ועל הגבולות המסויימים שנמצאים בתעשייה,
ככה הם בעצם הצליחו, הייקום מחפש גיוון, והם הצליחו להביא דברים שלא ראו בכל להקה אחרת, בצורה יוצאת דופן, לא בצורה שעושה כמובן shade על להקות אחרות.
^אם כבר, זו בדיחה גרועה, היא לא מצחיקה בשיט והבדיחה נשמעת די רצינית, כאילו המספר/הכותב באמת התכוון למה שהוא כתב...
כמה פעמים אתה יכול לחזור על אותם משפטים?
קיצר, אתה כנראה שונא פופ-רוק (sweet chaos), רוק פסיכדלי (fever- enhypen), pאנק (attention, please!), ועוד הרבה ז'אנרים
או שאין לך בעיה איתם, ואתה סתם כותב את אותם משפטים בכל מקום שאתה יכול (לא אכפת לי אם אתה לא אוהב קייפופ, פשוט אל תשווה את זה לאונס)
אתה באמת משווה סגנון מוזיקה לאונס? בוא ותגזים יותר.
שואל השאלה:
והינה הקיצוניים מופיעים לי בשאלה.
רק אגיד גם כדי לעצבן אבל גם כי זה נכון-
אין עלל קייפופ בעולםם!!!
אוהבי קייפופ אנשים מגניבים
עם טעם טוב במוזיקה! :)
ולכל מי שאומר לא לא שמתי סימן שאלה אלה סימן קריאה!
אנונימית
mr jim morrison אני מסכים עם כל מילה שלך. אוהבי קייפופ הם אנשים מגניבים? האהאה אני בוכה מצחוק!
^^עוד פעם, מספיק לכפות את הדעות שלך על אחרים, אישית אני חושב שkpop זה זבל, אבל הסיבה היחידה שאני שונא את זה כל כך זה בגלל אנשים כמוך שמנסים בכוח לכפות על אחרים, מלא אנשים שאני מכיר שומעים kpop ואין לי בעיה איתם, אבל אנשים כמוך אני לא סובל, אם את רוצה חתיכים פשוט תגידי חתיכים לא משנה כמה חתיכים הם בשבילך המוזיקה שלהם לא תהפוך להיות טובה יותר
^^איך אתה יודע, אתה מכיר כמה מעריצי קייפופ? (אם ראית כמה ברשתות החברתיות, זה לא מספיק כדי להחליט על האישיות של אותו בן אדם)

ו^, אם אתה מתכוון שאתה לא סובל אותי, להגן על משהו שאני אוהב זה לא נחשב ל''כפייה'', אני בטוח שאם מישהו היה אומר את אותם דברים על משהו שאתה אוהב והוא חשוב לך, גם אתה היית ''כופה'' את זה עליו.
מי מנסה לכפות את הדעות שלו? אתם יכולים לא לאהוב אבל למה להשוות לאונס ודברים כאלה? אתם מתנהגים כמו ילדים קטנים.
אני לא השוואתי לשום אונס דבר ראשון, ודבר שני היא זאת שכל הזמן משווה, היא כל הזמן אומרת, kpop הכי טוב רק מגניבים שומעים kpop, עכשיו עם זה אין לי בעיה, אבל כשהיא מעליבה ז'אנרים אחרים של מוזיקה וקוראת להם זבל כשיש שירים שלפי דעתי טובים בהרבה מהשירי kpop האלה זה כבר בלתי נסבל
לא התכוונתי אלייך
ולהגיד שזה הז'אנר הכי טוב זה לא אומר שכל השאר זה זבל..
mr. jim morrison,
מוזיקה היא מוזיקה,
כמובן שהתגובה שלך תהיה ממוצעת,
כי אני מנחשת שלא האזנת אפילו לז'אנר הזה,
תגובה לא בוגרת ואפילו מוגזמת,
כמובן שמותר לך להגיב באיזו צורה שתבוא לך,
לדעתי, אנשים שלא הקדישו מהזמן שלהם ולו מספיק להאזין לז'אנר הזה, התגובה שלהם חסרת משמעות לצד הנושא הזה,
ממליצה, אך רק ממליצה בחום, לחשוב לפני שאתה כותב,
קיימות המון מילים לא הכרחיות במה שכתבת.
אגב, לכותבת השאלה,
המגזימים תמיד יופיעו בשאלות, במיוחד אם זה על נושאים מהסוג הזה,
או אם הם קולטים תגובה מוגזמת של אנשים עם דעה נגדית להם,
אלו אנשים שלא מפחדים להביע את דעתם דרך המחשב וזו מסיבה פשוטה, מכיוון ואנחנו נמצאים בפורום,
לא אכפת להם להשמע בורים או חסרי משכל.
קייפופ זה גרוע הזאנר הכי טוב זה רוק בריטי
אנונימית
^אבל...יש רוק בקייפופ
עריכה: ערכת את התגובה שלך, אז התגובה הזאת כבר חסרת משמעות.
מגנוב100000,
אם אתה שונא ז'אנר של מוזיקה ע"פ האנשים שנמצאים בפאנבייס שלה, אתה כלוא בתוך בעיה רצינית שעם קצת עבודה תוכל לפתור, טיפ,
בתור מאזינה של להקה מסויימת שקיימים בפאנבייס שלה המון ילדים שעליהם הוציאו שם של "ילדי סנטר" או משהו בסגנון,
אני ממשיכה להאזין ללהקה, כי היא נטו נעימה לאוזן, אני לא מאזינה לפאנבייס שלהם,
לא נשמע לי הגיוני לשנוא להקה או ז'אנר שלם ע"פ המעריצים שלהם.
גם רוק וגם קייפופ זה טובב
kpoop זה טוב,
הם לא מודעים לזה,
הם לא חוקרים ומתעמקים, כי זה לא מעניין אותם,
נטו עצלנות וביקורות חסרות משמעות.
^^^אני לא שונא מוזיקה לפי המעריצים, פשוט יש מעריצים שבאמת מעצבנים, מלא אנשים שאני מכיר שומעים kpop, ואין לי בעיה עם זה, אבל יש מעריצים ספציפיים שאני לא אוהב, כאלה שכופים את עצמם בכוח עלייך כדי שתשמע את המוזיקה, או שמקללים ומעליבים אנשים אחרים כי הם לא שומעים את הז'אנר, וזה לא רק בkpop, זה בכמעט בכל ז'אנר במוזיקה ככה, אני אישית פשוט לא אוהב את המוזיקה ומי ששאלה את השאלה הזאת ידעה טוב מאוד מה יקרה כשהיא כתבה את זה, אם היא הייתה כותבת אולי רק אנחנו אוהבים או לא ולמה זה בסדר, אבל למה היא הייתה חייבת להיות ככה ולהגיד kpop זה הכי טוב וכל זה, היא יודעת שיש אנשים שלא מסכימים עם הדעות שלה אבל היא בחרה לשאול את זה בכל זאת, זה ברור שיש אנשים ששונאים kpop והיא ידעה שיש אנשים ששונאים את זה והיא בכל זאת שאלה אז שתתמודד עם התשובות
בסדר אז שונאים קייפופ אבל מה זה קשור למעריצים?
אני בכללי לא אוהב את הז'אנר אבל התכוונתי שזה לא שאני לא אוהב את כל מי שמעריץ פשוט אם זה אנשים שעושים את זה בכוח כמו מי ששאלה פה את השאלה
נו אז היא כתבה שהכל מושלם מה הבעיה חחח סתם לקחת את זה קיצוני לדעתי
גם אני לא חושבת שהכל מושלם
אתה סותר את עצמך,
מנוגד לכתוב "אני לא שונא מוזיקה לפי מעריצים" ולאחר מכן "יש מעריצים שבאמת מעצבנים",
זה נטו מראה שאכפת לך מהמעריצים יותר מהמוזיקה עצמה,
במקומך הייתי מאזינה או פשוט לא אם זה לא הטעם שלי,
וגם אם כופים עליך? אז מה? זה אומר שאתה חייב לעשות את זה? זה אומר שהחיים שלך תלויים בזה?
גם אם היא ידעה מה יקרה? היא מעריצה, היא נלהבת והיא רוצה להביע את עצמה בפורום, מותר לה, כמו שלאנשים עם שמות מוזרים ודעות לא חשובות מותר להגיב על פוסטים בצורה נבזית ומוגזמת,
אני חושבת שהכיוון של התשובה שלך הוא נטו לתעב את הז'אנר בלי סיבה, אני מבינה את הראש שלך, אבל אם אתה באמת רוצה לענות בצורה הגיונית יותר, ממליצה לבדוק קודם מה אתה כותב, זה כמובן לא בצורה רעה, אני מייעצת, אתה לא חב בעצה שלי.
^^בכללי אני שונא שאלות כאלה זה סתם ניסיון כושל להתחיל ריב ולהגיד לחמות
^לא אכפת לי בנוגע למעריצים בכל ז'אנר של מוזיקה יש מעצבנים, אני אישית מכיר את הז'אנר ולא אוהב, לא מתחבר לא לסגנון, לא לריקוד, לא לקליפים,לא לשפה, לא לכמה חתיכים הם, פשוט לא אוהב, אני רגיל לשירים באנגלית ואם אני אשמע קוריאנית זה פשוט כמו ג'יבריש בשבילי, אני מעדיף לשמוע משהו שאני מבין
הנה עוד משהו ללמוד,
שנאה היא רגש לא נחוץ,
ואתה משתמש ברגש הזה בצורה הכי לא נצרכת שיש,
קיימים המון פוסטים באתר על דעות של אנשים שמביעים את הדעה שלהם לגבי הדת ומכפישים אותה,
הלא זה גם תירוץ עלוב להתחיל ריב?
אבל כולם פשוט מביעים את הדעה שלהם,
אם תשים את התירוצים, שנאת החינם והאגו בצד,
תבין שאתה לא באמת שונא את הז'אנר ושום דבר שקשור אליו,
פשוט תמשיך לחיות את החיים שלך מבלי שדבר אחר חסר משמעות יציק לך.
מגנוב100000,
זאת כבר תשובה רגילה,
רואה? איכשהו התגובות שלך הולכות ומשתנות,
כי אתה לאט לאט מבין שזה לא באמת מה שהתכוונת אליו,
ואתה לא חייב להתחבר לז'אנר,
גם אני הייתי ככה בהתחלה, אבל פשוט נתפסתי על הז'אנר כי היו שירים שנורא אהבתי, כוונות מטורפות ועמוקות מאחוריי כל ה"ג'יבריש" המדובר,
הראפ שלהם גם מצויין, הטופ ז'ארנס שלי הוא ראפ, אז אין לי סיבה סתם לכתוב,
כל אחד והטעם שלו,
זאת לא סיבה לשפוט.
^^^זה כיאלו שאני אכנס עלייך עכשיו בגלל שאת שומעת משהו אחר ממני, אני פשוט לא מתחבר למוזיקה הזאת, אני לא אוהב אותה, זה לא שנאת חינם אני פשוט לא מתחבר למוזיקה, מה אם אני לא שומע לדוגמה ג'אז זה אומר שאני שונא את כל מי ששומע ג'אז? לא, כי אני אישית לא אוהב את זה, למה אכפת לך מה אני אוהב לשמוע ומה לא, אני אשמע מה שאני רוצה ואת מה שאת, אבל למה להגיד שזה שנאת חינם שזה לא מחבב את המוזיקה הזאת, אם זה ככה אני יכול להגיד על אינסוף דברים שאת שונאת בחינם אבל אני לא, פשוט לא אוהב את הז'אנר, לא רוצה לשמוע, תעשי מה שבא לך ותשמעי מה שבא לך לי לא אכפת
באמת שאין לי בעיה עם הז'אנר, אבל מי שכתבה את זה ידעה מראש שזה יגרום לריב ולדיון ענקי עכשיו, אז קיצר שכל אחד יאהב איזה ז'אנר שהוא אוהב במוזיקה ושישאר ככה לי אין בעיה עם אף אחד פה
כלכך לא איככ
1. הקולות שלהם עושים לי סרטן באוזניים
2. לא שאני מת על ראפ אבל הראפ שלהם מזעזע
3. פופ זה מזעזע ובמיוחד הפופ שרוב להקות הקייפופ עושים
4.דה פאק
5. טונים גבוהים זה בולשיט (אם אתה לא שר את זה עם רגש)
6. ריקודים זה לא מוזיקה הם סתם מביכים את עצמם והריקוד שלהם מכוער וקרינג'
7.הקטע במוזיקה זה לא הקליפ אלה השיר גאונים
8. הסטייל שלהם עושה לי חלחלה
שואל השאלה:
מגנוב תגיד תאמת החלקת על חמאה במקרה? למה אתה שוחה בהזיות! מי כפה על מי דעה?! אמרתי שקייפופ זה למגניבים וזאת עובדה לא ירדתי על סגנונות אחרים זה לא ששמתי לאנשים אקדח על הרכה ואמרתי מייד תשמעו קייפופ אמרתי את דעתי וזאת שאלה שלי אתה יודע ככה שאתה וכל הקיצוניים ששונאים קייפופ תמשיכו אבל שתחררו לי מהשאלה היא לא נשאלה כדי שתחפרו לי פה שטיות אתם והשנאה שלכם לזאנר!
אנונימית
^^הקליפ הוא תוספת נחמדה למוזיקה, וגם הריקודים. ורוב להקות הקייפופ לא עושות רק פופ, וזו עובדה.
(אני לא מגיב על 5,1,2 כי זה טעם, אבל עדיין יש דרך להציג את זה)
מי קיצוני ימסכנה אני אומר את האמת
^^^עוד פעם, אני אגיד, אני לא שונא את הז'אנר, פשוט לא אוהב לשמוע אותו, ולדעתי כל מי ששומע ז'אנרים אחרים של מוזיקה, אני מוצא אותו כמגניב, לא יודע איך את מגדירה מגניב, ואת בעצמך ידעת איזה כאוס זה יגרום פה, ניסית להגיע לחמות לא עבד לך, עכשיו את סתם מלכלכת על אנשים שלא אוהבים את הז'אנר, את ביקשת את הדעות שלנו, קיבלת, את לא מושלמת לא כל דעה שיש לך חייבת להיות לאחרים, תקבלי את זה שיש אנשים שונים בעולם הזה שלא אוהבים לשמוע מה שאת שומעת ובסופו של דבר תצטרכי לקבל את זה
תאהבו מה שבא לכם אני יאהב מה שבא לי תפסיקו לחשוב שמה שקייפופ זו המוזיקה הכי טובה בעולם בזמן שהכלי המוזיקלי היחיד זה אולי סנטייסייזר
באמת שאין לי כוח יותר לשאלה הזאת תאהבו מה שבא לכם לא אכפת לי שכל אחד ישמע מה שהוא רוצה
^^אם ענית לי, כתבת כמה דברים לא נכונים עובדתית/שמטרתם סתם לעצבן אז תיקנתי אותך.
btw, מה שכתבת בתגובה הזאת לא נכון עובדתית
שואל השאלה:
מטאל אתה בכלל מורעל חח סרטן לאוזניים שונא ראפ שונה פופ שונא חיים שונא הכל מה יש לי לדבר בכלל עם אדם ששונא שמצמצים פעמיים ולא פעם אחת. אתה על כל שאלת קייפופ נופל כאילו זה רימון תנוח נשמה לך תשמע מטאל ושתחרר מהקייפופ להיות אובססיבי זה לא בריאי
אנונימית
מגנוב100000,
אתה חוזר על אותם הדברים שכתבת,
אבל הפואנטה הובהרה חלקית אני מניחה,
לך לפחות.
שואל השאלה:
מגנוב סליחה אבל מי שאל את דעת המורעלים לא הבנתי.. הקטע היה פה למצוא אנשים כמוני שמזדהים ולא שכל הקיצוניים יפתחו לי פה תפה מה דעתם וכמה הם שונאים תאמין לי שזה שאתה שונא את הזאנר מאחד עד עשר מעניין אותי מינוס עשר ניסיתי להגיע לחמות? ממש לא אבל למען האמת דיי הולך לי כרגע עם מספר הנעיצות והתגובות שנאה שלכם. למה על כל שאלת קייפופ צריך לחדד כמה אתם לא אוהבים, כמה אתם שונאים? אוליי דיי עם ההתנהגות של ילדה בשתי צמות?
אנונימית
מטאל זה החיים שלי,
שים לב למילה "אולי" במשפט שלך,
זה מראה עד כמה אתה לא סגור על מה שכתבת,
קודם תבדוק ואז תכתוב,
ישנם איידולים\להקות שמנגנות את המוזיקה שלהם בעצמם,
אם אתה באמת לא עצלן לבדוק ולא רוצה לכתוב עוד שטויות, מוזמן לבדוק בעצמך.
^שאלת מי מסכים איתך, לא חיפשת עוד אנשים כמוך, היית יכולה לכתוב שאת מחפשת עוד מעריצי kpop, אבל שאלת מי מסכים איתך, ויש הרבה שלא
מי קיצוני מה אני הולך לצרוח על אנשים שאוהבים קייפופ ? לא אני שונא קייפופ וזה זכותי להגיד מה שבא לי זו מדינה דמוקרטית וטוב שכך .
רוב התגובות פה לא מסתמכות על הדעות האישיות של עצמם,
ככל הנראה שמעו כמה אנשים משמיצים את הז'אנר וחשבו למה לא להשמיץ גם כי זה כנראה טרנדי,
הטענות פה מגוחכות, חוץ מכמה שבסופו של דבר כן הודו שהבעיה היחידה היא בעצמם ושהם פשוט לא נמשכים למוזיקה עצמה,
השאר עדיין לא הבינו את הנלמד,
מביך מאוד.
שואל השאלה:
זה ידוע ששונאי הקייפופ אובססיבים לקייפופ יותר מהמעריצים עצמם, הם פשוט לא משחררים עם השנאה הזאת שלהם, חבל שנאה לא בריאה נפשית ופיזית שחררו פיס אנד לוב רבותיי תשמעו את הרוק שלכם ואנחנו את הקייפופ הנדיר והמושלם שלנו! ;)
אנונימית
אותו דבר לגבי הילדות ששומעות קייפופ ^
מי אובססיבי חח
שואל השאלה:
מגנוב יש לך בעיה בהבנת הנקרא אחי שאלתי מי מסכים לא מי לא מסכים אתה לא מסכים? סימן שהשאלה לא מדברת אלייך היא לא הזמינה אותך לענות היא לא קשןרה אלייך יכולת לדלג לולא לא הייתה קיצוני ושונא.
אנונימית
אני פשוט לא אוהב קייפופ
^^^^אז מסתבר שאני ילדה עכשיו
שואל השאלה:
מאטל כשאלוהים המציאי אובססיבים לקייפופ הוא המציאי אותך אחי, אתה חופרר בכל שאלה על כמה שאתה שונא קיי פופ בצורה דיי חולנית! הבנו שאתה לא אוהב קייפופ באלך לרשום את זה שוב? ולאחר מיכן שוב? ולאחר מיכן שוב? חחח אתה כל הזמן דואג לרשום את אותו השיט!
אנונימית
אנונימית,
תשמעי, שונאים יהיו בכל מקום, בכל זמן, בכל תרחיש,
אבל זה יפה להשאר אופטימי.
כי קייפופ (ועוד זאנרים מודרנים) זה סתם זאנר שנועד כדי להביש את עולם המוזיקה
מטאל זה החיים שלי,
עכשיו אתה סתם עוד יותר מביך את עצמך,
אני בטוחה שאתה פשוט עדיין לא בוגר מספיק בכדי להבין מהות עולם המוזיקה מהי,
ואני לא מדברת על גיל,
בכל מקרה, בהצלחה בחיים בחורצ'יק.
יוא איזה מסכנים תפסיקו כבר אני יגיד מה שבא לי ואתם תיהיו בשקט ותשמעו תביטיאס הסרטן שלכם
שואל השאלה:
^^^בסדר זאת הדעה הלא פופולרית שלך זה בסדר זה אתה, רוב העולם אוהב שומע ונושם את זה תכבד!
אנונימית
זו דווקא הדעה הפופולארית שלי (:
יש עוד מלא ששונאים קייפופ
שואל השאלה:
^^^תגיד מה שבא לך נשמה אבל כמה אפשר לשמוע את אותה הדעה הלא מעניינת שלך? רחם עליינו חחח כואבות האוזניים לשמוע אותך צורח ותולש שערות בו זמנית "אני שונא קייפופ" "קייפופ זה סרטן" אוקיי הבנו הלאה? משהו חדש? תגוון לפחות נמאס לקרוא תגובות שלך באמת
אנונימית
והאלה שאוהבים קייפופ זה אנשים ששומעים את זה כי זה כיף להם ואין להם באמת מושג על מוזיקה
^^^אני מכיר מלא אנשים ששונאים קייפופ ואת bts כי יש עוד הרבה אנשים ששונאים אותם, אתה אחד מהם?
שואל השאלה:
^^^^לא מלא אל תחמיאי לעצמך חח רוב הצעירים אוהבים זה גם רשום בויקיפדיה. זה שישראל לא עפה על זה לא אומר שהעולם גם.. בעולם עפים על זה
אנונימית
ונמאס לקרוא את השאלות הקרינג'יות שלכם על קייפופ
אז אל

כיביתי את ההתראות, לילה טוב לכולם
אתם פאקינג אומרים שהזאנר הזה טוב בגלל הריקודים שם
שואל השאלה:
מישהו מחייב אותך לקרוא אותם מטאל? לא!!! ככה שתחסוך לנו כאב ראש ועיינים ותפסיק להגיב כמו אובססיבי על כל שאתה שיש שם את המילה קייפופ!
מי אוהב בגלל הריקוד? אוהבים בגלל הכל כולל הכל!
אנונימית
תפסיקי לנבוח יילדה אופטימית שאוהבת קייפופ
שואל השאלה:
^יאללה בכייף, בתנאי שתפסיק לפזר את השנאה שלך בכל שאלת קייפופ! יש דיל?
אנונימית
אם אתם שואלים באתר הזה מה הדעה של אנשים על קייפופ מה אתם מצפים שאני יעשה?
שואל השאלה:
^לא נשמה שלי אף אחד לא שואל את הדעה שלכם! חיפשתי מי מזדהה איתי לא ביקשתי את דעת השונאים פה תאמין לי שגם אם יגמרו השאלות בעולם אני לא ישאל את שונאי הקייפופ מה דעתם על קייפופ ולמה הם שונאים.
פליז תפסיק לכתוב בכל שאלה זה משגע חושים באמת..
אנונימית
וואו די אני נקרעת פה מצחוק מכמות האובססיה
תגידו מישהו מכריח אתכם לשמוע קייפופ? זה אפילו לא סגנון כזה פופולרי שמשמיעים אותו בכל מקום ואז הייתי מבינה שהייתם מתעצבנים ואומרים שזה חופר
אפשר לחשוב כאילו מכריחים אתכם לשמוע ביטיאס בלי הפסקה
דרך אגב אומרים לכם 1000000 פעמים שלאף אחד לא אכפת שאתם שונאים קייפופ אבל אתם מגיבים בצורה כזאת ילדותית.. במיוחד אלה שמשווים את זה לסרטן. לא אכפת לי כמה זה גרוע, אל תשוו סגנון מוזיקה לסרטן! (לא מדובר רק על קייפופ.), בעצם אל תשוו כלום לסרטן נו באמת תתבגרו כבר
ותקשיבו לiu ולקאמבק של hwasa בעוד שבוע :)
ממ לא.... וואלה אני לא מבדילה בין הקולות שלהם
הגבוהים שלהם הם כלום לעומת של זמרים אחרים
ריקודים זה רק בונוס העיקר המוזיקה
ולא אכפת לי מהצבעוניות יכולים להיות קליפים יותר טובים גם בשחור לבן
טוב כל אחד ומה שהוא רוצה לשמוע :)