3 תשובות
כל כך שאלה לסנקו.
אדם שמאמין בישות עליונה שיצרה את העולם, רק לא חושב שאכפת לה ממנו. היא לא מתערבת..
אדם שמאמין בישות עליונה שיצרה את העולם, רק לא חושב שאכפת לה ממנו. היא לא מתערבת..
אדם שמאמין שישנה ישות עליונה אשר יצרה את היקום, אך מאז היא לא מתערבת בנעשה, כלומר צופה מהצד וזהו.
דאיזם זו אמונה שקיים ישות אלוהית אך היא אינה מתערבת בעולמם של בני האדם
באותו הנושא: