4 תשובות
בכל אחד יש יתרונות וחסרונות כמו באוטו רגיל
לדעתי רגיל יותר טוב
לדעתי רגיל יותר טוב
אופנוע זה אדרנלין אז ברור שחשמלי זה זבל
בנזין למרות שחשמלי זה כוח רציני אין כמו הדלק
חשמלי
אנונימי
באותו הנושא: