9 תשובות
לא אבל בואו שנייה דקת דומייה לזה שיש כאן עוד אנשים מהקריות
ראית תמטרונית החדשה איזה נדירר
ראית תמטרונית החדשה איזה נדירר
שואל השאלה:
כןן של סופרבוסס
כןן של סופרבוסס
אנונימי
שואל השאלה:
תנעצי תנעצי שיגיע לעוד מהקריות
תנעצי תנעצי שיגיע לעוד מהקריות
אנונימי
כןן דיי זה כזה כיף שםם אבל הנהגים נוסעים כמו משוגעיםם
נועצתת
אנשים רק קריית מוצקיןן
שואל השאלה:
לאלאא.
רק קרית אתאא
לאלאא.
רק קרית אתאא
אנונימי
לאא רק מוצקיןן
רק קרית ביאליק היא זאת שהתחילה עם המטרונית תגידו תודה
באותו הנושא: